İade & İptal
Cayma Hakkı
1. Teslim aldığım ürünü iade edebilir miyim? Cayma hakkım bulunuyor mu?
27.11.2014 tarih 29188 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren “Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği”nin 2. Maddesinin (ğ) nolu bendinde yer alan düzenleme gereği “Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesine” ilişkin Mesafeli Sözleşmelerde cayma hakkı bulunmamaktadır. Ancak hizmet politikamız gereği kargoya teslimatı yapılmamış siparişlerinizle ilgili iptal hakkını siz değerli müşterilerimize tanımaktayız.
Teslim aldığınız ürünlerle ilgili bir şikayetiniz olması halinde teslimat tarihinden itibaren 7 gün içerisinde şikayetinizi [email protected] adresine şikayetinizi iletmenizi rica ederiz.
2. İade koşulları
Teslim aldığınız ürün ile ilgili genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
İade talebinizi, ürünlerinizin teslim edildiği tarihten itibaren 7 gün içerisinde ve ürününü son kullanım tarihi geçmeden iletmeniz gerekmektedir.
İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal faturayı ibraz teslim etmeniz gerekmektedir.
İadeler mutlak surette orijinal kutu/tabak veya ambalajı/etiketi ile birlikte yapılmalıdır.
İade edilen ürünlerin yanında tarafınıza promosyon olarak gönderilmiş ürünlerin de iadesinin mutlak surette yapılması gerekmektedir.
Son kullanma tarihi geçmiş olan ve taze ürün özelliği bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
3. İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?
Wellofito.com tarafından iade işleminizin onaylanmasının ardından; ödemesi ‘Kredi Kartı’ ile gerçekleştirilen siparişlerin ücret iadesi, kredi kartına yapılmaktadır. Ödemenizin kartınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilmektedir. Bankanıza bağlı olarak, maksimum 10 iş günü içinde ödediğiniz tutar kartınıza iade edilecektir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve firmamızın bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.